מנכ"ל השירות האזרחי נועד עם הרב הראשי

מערכת האתר No Comments on מנכ"ל השירות האזרחי נועד עם הרב הראשי

הפגישה התקיימה על רקע הצמיחה במערך השירות ובניסיון לקדם יוזמות שונות הנוגעות למתנדבים החרדים

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע שעבר נועד מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, עם הרה"ר לישראל הרה"ג דוד לאו. הפגישה היא חלק מסבב הפגישות של פינסקי עם רבנים ופוליטיקאים מהציבור החרדי במטרה לשפר את מערך השירות ולתת לאלפי המתנדבים החרדים את המענה ההולם והמותאם ביותר.

במוקד הפגישה נדונו יוזמות שונות הנוגעות לקידום אופציות תעסוקתיות והתאמת מסלולי השירות למתנדבים החרדים, מתוך הכרה בצרכים ובמאפיינים הייחודיים שלהם.

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, ציין כי "אני לא מחפש להוציא בחורים ואברכים מתוך בית המדרש, אבל כשמישהו כבר יוצא מבית המדרש אני רוצה לתת לו את האופציה הכי ראויה ומתאימה להתנדב בכבוד ולהתפרנס בכבוד. לכן אנחנו שמים דגש מיוחד על הפניה לתפקידי שירות שהמשכורת שלהם בעתיד היא לפחות פי 1.5 משכר המינימום".

לדבריו, "אנחנו רוצים להכניס אותם למקומות מקצועיים שיוכלו להצטרף בהמשך למגזר הציבורי. היעד שלנו לשנות את כל התפיסה לשירות יותר מקצועי, מכוון ליציאה למקצוע, וכן מסלול ציבורי שיקבל דמי כיס מוגברים שיעשו שירות בתוך מוסדות המדינה, זה כבר בתהליכים אחרונים מול הגורמים. אנחנו עובדים מול רשויות, גופים ומשרדים רבים, לפני שאנחנו יוצאים לדרך עם מסלול למשרתים אנחנו בודקים שהוא יהיה פרפקט הן מבחינת הכדאיות והן מבחינת ההתאמה שלו לאורח החיים החרדי ולגדרי ההלכה. אנחנו לא מתפשרים בנושא הזה".

 

 

 



0 תגובות